بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سئو برتر

سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

گاهی اوقات سئو فقط به منظور ایجاد اطمینان برای موتورهای جستجو استفاده می شود، اما در واقع موتورهای جستجو به دنبال رتبه بندی وب سایت هایی هستند که برای کاربران مفید هستند و در نهایت برای انسان ها بهینه شده اند. یعنی اگر کاربر احساس بهتری در سایت شما داشته باشد و زمان بیشتری را صرف کند، امتیاز مثبتی برای شما در نظر گرفته می شود.

 

موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربران خود هستند. به عبارت دیگر، موتورهای جستجو به دنبال ارائه نتایجی در صفحات جستجو هستند که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، مرتبط ترین محتوا با آنچه جستجوگر به دنبال آن است باشد.

 

برای انجام این کار، موتورهای جستجو وب سایت های مختلف را بررسی و بررسی می کنند تا موضوع و کیفیت محتوای آنها را بهتر درک کنند. به طور کلی، سئو فرآیند بهینه سازی محتوای آنلاین شما است به طوری که موتورهای جستجو می خواهند آن محتوا را به عنوان بهترین نتیجه برای جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر شما نمایش دهند.

 

ما می توانیم عملیات سئو سایت را به سه روش مختلف انجام دهیم:

سئو کلاه سیاه یا عملیات جنایی

سئو کلاه خاکستری یا عملیات سالم با کمی توهین

سئو کلاه سفید که یک عملیات کاملا قانونی است

خب مشخص است که در روش کلاه سیاه انجام عملیات غیرقانونی است و شاید زودتر نتیجه به صفحه اول گوگل برسد و یا شاید توسط گوگل شناسایی و جریمه شوید اما به صورت خاکستری و سفید روش کلاهی، عملیات قانونی است، اما در روش خاکستری، گاهی اوقات تخلفات جزئی برای فریب گوگل انجام می شود که در روش کلاه سفید انجام نمی شود.

3 مرحله اصلی برای انجام عملیات سئو چیست؟

فرقی نمی کند با هر روشی که می خواهید سئو را انجام دهید، سفید، خاکستری یا سیاه، به هر حال این عملیات در 3 مرحله انجام می شود، ابتدا نیاز به رفع مشکلات فنی سایت، سپس مشکلات داخلی و در نهایت بهبود خارجی. یا عملیات خارج از سایت شروع می شود. البته این 3 مرحله نیز می تواند به صورت موازی پیش برود که انجام این کار به تخصص بیشتری نیاز دارد.

 

1. مرحله اول سئو فنی یا سئو فنی

 

2. مرحله دوم سئو داخلی یا On-Page SEO

 

3. مرحله سوم سئو خارجی یا سئو خارج از صفحه


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۳:۳۶ ] [ ریحانه ]

برای بهینه سازی وب سایت و صفحات آن، ابتدا باید نحوه کار موتورهای جستجو را درک کنید. در واقع این موتورهای جستجو هستند که محتوای وب سایت شما را بررسی کرده و به مخاطبان مناسب نشان می دهند.

 

چندین عامل وجود دارد که موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل و تعیین ارتباط وب سایت با عبارت جستجوی کاربر استفاده می کنند. گوگل اغلب این عوامل را فاش نمی کند، اما متخصصان این حوزه به دنبال این عوامل هستند و از آنها برای بهینه سازی وب سایت ها استفاده می کنند. یک متخصص سئو باید از فاکتورهای مهم در رتبه بندی صفحات وب مطلع باشد و در زیر به برخی از مهم ترین عوامل در رتبه بندی وب سایت ها اشاره شده است:

 

سن دامنه، URL و اعتبار آن

پیوندها

بهینه سازی وب سایت در نسخه موبایل

محتوای بهینه و با کیفیت

سرعت بارگذاری صفحه (از جمله سرعت صفحه وب سایت در نسخه موبایل)

در دسترس بودن و امنیت سایت

تعامل کاربران در شبکه های اجتماعی هر وب سایت

سئو فنی

تجربه ی کاربر

رتبه وب سایت به این معنی است که وقتی کاربر کلمه ای را جستجو می کند وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار می گیرد و شما در همان صفحه اول و در بالای صفحه به آن دسترسی دارید. در واقع یک وب سایت در صورت رعایت فاکتورهای فوق و همچنین سئوی آن از به روزترین روش ها برای بهینه سازی سایت می تواند این رتبه را کسب کند. موتورهای جستجو به طور کلی هنگام رتبه بندی یک وب سایت سه مرحله را دنبال می کنند:

 

 

 

1- خزیدن

همه موتورهای جستجو دارای ربات هایی هستند که کارشان خزیدن یا اسکن وب سایت ها و صفحات است. خزیدن صفحات وب سایت، محتوای شما را در نتایج جستجو قرار می دهد.

 

2- نمایه سازی

در این مرحله وب سایت و صفحات آن به نتایج جستجو اضافه می شود. اگر وب سایت شما و صفحات مورد نظر شما در لیست نتایج موتور جستجو نباشد، شانس دیده شدن توسط کاربر را از دست خواهید داد.

 

3- رتبه بندی

وقتی چیزی را در گوگل تایپ می کنید، مرتبط ترین وب سایت ها در نتایج جستجو ظاهر می شوند. این نتایج بر اساس عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، زبان، تجربه کاربری و غیره است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۴:۴۹ ] [ ریحانه ]

اهمیت سئو چیست؟

شاید شما نیز مانند هزاران کسب و کار، تنها به دلیل مزایای دیجیتالی به سمت بهینه سازی سایت رفته اید و به بیراهه نرفته اید. زیرا بدون شک بهینه سازی سایت باعث بهبود قابلیت جستجو و در دسترس بودن سایت شما می شود اما سئو ویژگی های دیگری نیز دارد. برخی از صاحبان مشاغل به اشتباه فکر می کنند که سئو حرفه ای فقط برای صنایع بزرگ است. اما حقیقت این است که بهینه سازی سایت هیچ ارتباطی با اندازه شرکت ندارد، بلکه به شدت تحت تاثیر انگیزه های شما برای پیشرفت، استراتژی و بازاریابی اولیه است.

 

جستجوی ارگانیک منبع اصلی ترافیک برای سایت شما است

جستجوی ارگانیک سایت بخش بزرگی از عملکرد وب سایت را به خود اختصاص می دهد و یکی از مزیت های رقابتی مهم در برابر سایر مشاغل است. و در نهایت منجر به افزایش نرخ تبدیل یا مشارکت کاربران می شود. همانطور که بازاریاب ها می دانند، گوگل بخش بسیار بزرگ و قابل توجهی از بازار جستجو یعنی 75 درصد از جستجوها را در مقابل رقبا مانند یاهو، بینگ، بایدو و غیره در اختیار دارد. این عدد به این معنی است که اکثر کاربران در سراسر جهان حداقل یک بار به گوگل مراجعه می کنند. یک روز برای جستجوی اطلاعات، زیرا گوگل نه تنها بهترین موتور جستجوی جهان است، بلکه محبوب ترین ارائه دهنده خدمات ایمیل نیز می باشد. با این اوصاف واضح است که سئو حرفه ای و یک سایت بی نقص شما را به یکی از معتبرترین و محبوب ترین منابع گوگل تبدیل می کند و این به معنای دستیابی به مشتریان بیشتر و گسترش برند شماست.

 

سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

هدف نهایی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، ایجاد سایتی با دامنه قوی، طراحی زیبا و بی عیب و نقص است که تجربه کاربری عالی ایجاد کند و از طریق جستجو به راحتی قابل دسترسی باشد. موتورهای جستجو، از جمله گوگل، معیارهای مختلفی برای به دست آوردن یک دامنه سایت قوی دارند، از جمله: بک لینک با کیفیت بالا. روش های یادگیری ماشینی، بهینه سازی صفحات داخلی سایت و محتوا. فراموش نکنید که ساخت یک برند قابل اعتماد نیازمند تلاش، صبر، تعهد و تضمین کیفیت است. مشتریان معمولاً بدون دلیل به یک محصول اعتماد نمی کنند. بنابراین، به موازات بهبود کیفیت محصول، خدمات سئو حرفه ای را نیز ارائه دهید.

سئوی خوب به معنای تجربه کاربری بهتر است

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بپذیریم که رشد ارگانیک خواسته همه مشاغل است. اما شرکت های مطرحی مانند آمازون از ابتدا رشد ارگانیکی نداشته اند، بلکه با اهمیت دادن به تجربه کاربر، جایگاه فعلی خود را به دست آورده اند. گوگل با گذشت زمان معیارهای یک تجربه کاربری خوب را از طریق بازخورد کاربران تشخیص داده و آن را به یکی از مهم ترین عوامل امتیازدهی به سایت ها تبدیل کرده است. به عنوان مثال، کافی است هنگام تایپ یک عبارت، به صفحات نتایج جستجوی گوگل (SERP) نگاه کنید. گوگل در همان صفحه پاسخ مورد نظر را به کاربر می دهد و کاربر با مطالعه SERP بهترین لینک را انتخاب کرده و وارد سایت می شود. در واقع هدف اصلی گوگل از اصرار بر بهینه سازی سایت این است که کاربران بتوانند با کمترین کلیک به آنچه می خواهند برسند.

سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و نرخ تبدیل است

با توجه به افزایش و رشد ترافیک موبایل، جستجوی محلی تا حد زیادی موفقیت شرکت های کوچک و متوسط ​​را تعیین می کند. سئوی محلی بهینه سازی سایت برای یک منطقه خاص مانند شهر، کشور، شهرستان و منطقه است تا ساکنان محلی بتوانند راحت تر به شما دسترسی داشته باشند. به این ترتیب کاربران بیشتر به شما اعتماد می کنند و شما را یک قدم به معامله نزدیک می کنند. متخصصان حرفه ای سئو این کار را با بهینه سازی محتوای سایت برای مخاطبان محلی، با استفاده از تصاویر آشنا و نقل قول های رایج از آن بخش انجام می دهند. راه اندازی شبکه های اجتماعی و گنجاندن محتوای مرتبط یکی از این اقدامات است. همچنین توجه به نظرات کاربران در گوگل و سایت های دیگر مانند Yelp و Home Advisor تاثیر زیادی دارد.

 

سئو بر چرخه خرید تاثیر دارد

بدون شک یکی از مهمترین مزیت های اینترنت از دیدگاه مشتریان امکان تحقیق است. بنابراین، استفاده هوشمندانه صاحبان مشاغل برای ارائه پیشنهادهای خوب، وسوسه انگیز و قابل اعتماد به شما کمک می کند تا برنده شوید. قرار دادن علامت تجاری برند در مکان های مربوطه یکی از این اقدامات است. این نوع تبلیغات در سئوی محلی بیشترین تاثیر را دارد.

 

روش های سئو همیشه به روز می شوند

یکی از مهم ترین تکنیک های سئو این است که ثابت نیست و همیشه تحت تاثیر معیارهای مختلف قرار می گیرد. بنابراین، صاحبان سایت و مشاغل باید همیشه اقدامات بهینه سازی سایت را ارزیابی کنند. به خاطر داشته باشید که اکنون که دنیای جستجو در دست گوگل است، دائما در حال تغییر قوانین بازی است. بنابراین نظارت مستمر برای رقابت موثر را فراموش نکنید. همیشه تغییرات عمده در الگوریتم های ترافیک و فروش را بررسی کنید. همه می دانیم که گوگل هر سال الگوریتم های خود را تغییر می دهد و اگر از این موضوع چشم پوشی کنید به زودی رتبه خوب خود را در گوگل از دست خواهید داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۰۶:۵۷ ] [ ریحانه ]

 

یکی از وظایف اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو یا اپلیکیشن سئو این است که سایت شما به اندازه کافی مناسب باشد که هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو قابل درک باشد. علیرغم این واقعیت که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال پیشرفت و توسعه هستند، آنها هنوز نمی توانند سایت ها را به روشی که مردم می دانند درک کنند. استفاده از سئو به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای سایت ها را درک کنند و تعیین کنند که آیا آنها برای کاربران مفید هستند یا خیر. مخالفان سئو می توانند سعی کنند شما را از بهینه سازی این سایت منصرف کنند.

 

هر کسی که حداقل کمی فکر می کند باید درک کند که بهتر است سیستمی ایجاد شود که بتواند به طور مستقل معماری های پیچیده را طی کند و از سئو استفاده کند و تعداد نامحدودی از کدها و سایت های پیچیده را بررسی کند. پیدا کردن موارد مرتبط این بسیار ساده تر از جستجوی صفحاتی است که گفته می شود توسط متخصصان بدون مجوز "بهینه سازی شده" شده اند.

 

تصور کنید عکسی از سگ خود را در اینترنت منتشر کرده اید. شخصی می تواند آن را به عنوان "سگ سیاه و سفید و متوسطی که شبیه لابرادور در حال بازی در پارک است" توصیف کند تا حداقل نیمی از اطلاعات را بدست آورد. پس چگونه می توانند آنچه در عکس دیده می شود را توضیح دهند؟ اینجاست که سئو به کمک ما می آید و به موتورهای جستجو برای درک محتوا کمک می کند.

برای ایجاد محتوای قابل درک برای موتورهای جستجو، باید بدانید که موتورهای جستجو چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند.

 

موتورهای جستجوگر سئو چه کاری انجام می دهند؟

همانطور که در ابتدای این راهنما ذکر شد، موتورهای جستجوی اصلی بر اساس همان اصل کار می کنند. ربات‌ها سایت‌ها را جستجو می‌کنند، پیوندها را دنبال می‌کنند و محتوا را در پایگاه‌های داده بزرگ فهرست می‌کنند. آنها این کار را به لطف فناوری های هوش مصنوعی انجام می دهند که به طرز شگفت انگیزی توانایی دارند.

 

اما مهم نیست که موتورهای جستجو و سئو چقدر هوشمند هستند. محدودیت های متعددی در عملکرد آنها وجود دارد که منجر به مشکلاتی در هنگام فهرست بندی و رتبه بندی صفحات می شود.

مزایای سئو

در زیر به معایب اصلی موتورهای جستجو اشاره شده است:

 

 مشکلاتی که هنگام مرور صفحات رخ می دهد.

موتورهای جستجو نمی دانند چگونه فرم های آنلاین (مانند ورود و رمز عبور) را پر کنند، بنابراین همیشه نمی توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

وب‌سایت‌های CMS اغلب نسخه‌های صفحه‌ای تکراری ایجاد می‌کنند که برای موتورهای جستجوگر به دنبال محتوای منحصربه‌فرد مشکلی جدی است.

اشتباه در دستورالعمل ربات های جستجوگر و کاربرد سئو، یعنی در فایل robots.txt، می تواند سایت را برای موتورهای جستجو غیر قابل دسترس کند.

فقدان ساختار سایت مرجع می تواند منجر به این واقعیت شود که موتورهای جستجو قادر به ایندکس کردن تمام صفحات سایت نیستند یا آنها را برای نمایش در صفحه نتایج مهم نمی دانند.

اگرچه موتورهای جستجو فرمت‌هایی غیر از متن HTML را یاد می‌گیرند، اما باز هم تشخیص محتویات فایل‌های رسانه‌ای از جمله تصاویر، عکس‌ها، ویدئو و صدا دشوار است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۴:۴۲ ] [ ریحانه ]

از کلمه کلیدی مورد نظر خود در 100 کلمه اول تولید محتوا استفاده کنید.

این عمل یکی از تاکتیک های قدیمی سئو داخلی است که همچنان تاثیر زیادی در بهینه سازی خواهد داشت.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بار در 100-150 کلمه اول مقاله خود از کلمه کلیدی اصلی خود استفاده کنید.

در واقع گوگل به بخش هایی که در ابتدای صفحه سایت شما نمایش داده می شوند اهمیت بیشتری می دهد.

منطقی هم هست!

تصور کنید به تازگی مقاله ای در مورد رژیم غذایی منتشر کرده اید.

اگر مقاله شما واقعاً در مورد رژیم غذایی است، آیا استفاده از عبارت رژیم غذایی بعد از 500 کلمه منطقی است؟

 

البته که نه!

 

به همین دلیل است که برای بهبود سئوی صفحه باید کلمه کلیدی خود را در 100 کلمه اول قرار دهید.

 

از تگ H1 در عناوین خود استفاده کنید

گوگل اعلام کرده است که استفاده از تگ H1 به گوگل کمک می کند تا ساختار صفحات را درک کند.

البته اکثر سیستم های مدیریت محتوا (مانند وردپرس) به طور خودکار تگ H1 را به عنوان پست وبلاگ شما اضافه می کنند.

اما همیشه اینطور نیست و گاهی لازم است کلمه کلیدی را خودتان داخل تگ عنوان H1 قرار دهید.

البته فراموش نکنید که بخش های مختلف مطالب خود را با زیرعنوان های H2 و H3 جدا کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی

چگالی کلمه کلیدی میزان استفاده شما از آن کلمه در محتوای خود است.

تصور کنید صفحه ای دارید که محتوای آن در مورد یک کلمه کلیدی خاص است، اما آن کلمه را فقط یک بار در صفحه می نویسید.

موتورهای جستجو چقدر می توانند هنگام بررسی سئوی داخلی اطمینان داشته باشند که صفحه مربوط به آن کلمه کلیدی است؟

حال اگر کلمه کلیدی 6 بار در این صفحه ذکر شود، گوگل می تواند نسبت به موضوع آن صفحه اطمینان بیشتری داشته باشد.

بنابراین تراکم مناسبی را در نظر بگیرید و طبیعتا از کلمات کلیدی خود نسبت به حجم محتوا استفاده کنید.

 

از لینک سازی مناسب استفاده کنید

لینک دادن صحیح به صفحات مرتبط باعث می شود موتورهای جستجوی گوگل موضوعات صفحه شما را بهتر درک کنند.

همچنین به خزنده های گوگل نشان می دهد که صفحه شما مرکز اطلاعات با کیفیت است.

ساختار URL بهینه شده

بله، ساختار URL صفحات وب سایت یکی دیگر از نکات مهم در سئو ON-PAGE است.

URL ها را کوتاه کنید و ساختار را طوری تنظیم کنید که کلمه کلیدی نیز در این URL قرار گیرد.

البته این بدان معنا نیست که آدرس صفحات شما فقط از یک کلمه تشکیل شده است، بلکه سعی کنید کلمه کلیدی را در آن قرار دهید.

 

توضیحات متا منحصر به فرد و ارزشمند

گوگل اخیرا توصیه کرده است که برای بهینه سازی بیشتر صفحات وب سایت خود توضیحات متا بنویسید.

دلیل آن این است که توضیحات متا خوب می تواند نتایج CTR ارگانیک شما را افزایش دهد.

همچنین بهتر است یک بار کلمه کلیدی مورد نظر خود را در این متا توضیحات قرار دهید.

صفحات دارای توضیحات متا در مقایسه با صفحاتی که توضیحات متا از دست رفته اند تقریبا 6% بیشتر احتمال دارد که کلیک دریافت کنند.

 

نوشتن محتوای سئو

اکنون زمان انتشار محتوایی است که ارزش رتبه 1 در گوگل را داشته باشد تا در برابر میلیون ها پستی که روزانه منتشر می شود ارزشمند باشد.

این فرآیند بسیار فراتر از استفاده از کلمات کلیدی است و در تولید محتوا باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

منحصر بفرد

فوق العاده ارزشمند

برای کاربران جستجو بهینه شده است

وقتی می‌گویم «بی‌نظیر»، ما فقط در مورد محتوای تکراری صحبت نمی‌کنیم، بلکه محتوایی است که چیز جدیدی ارائه می‌کند.

از طرف دیگر، برای اینکه محتوای شما برجسته و مورد توجه قرار گیرد، باید بسیار ارزشمند باشد.

اضافه کردن جزئیاتی مانند تصاویر، نوشتن محتوای به روز، داشتن نویسندگان خبره مواردی هستند که به ارزش محتوا و رتبه سئو داخلی کمک می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۸:۱۹ ] [ ریحانه ]

 

1. در برندسازی کمک کنید

اگرچه نام تجاری اغلب به عنوان یک استراتژی بازاریابی سنتی معرفی می شود، اما به نوعی وارد حوزه دیجیتال و مدرن شده است.

یکی از انواع اپلیکیشن سئو مربوط به برندسازی کسب و کار شما می باشد.

لازمه برندسازی در بین مردم توجه کافی و عملکرد قوی در آنچه ارائه می شود و همچنین آنچه مردم در مورد آن می گویند است.

به همین ترتیب، اگر مراحل انجام سئو و بهینه سازی وب سایت را بررسی کنید، شباهت های زیادی با فرآیند برندسازی مشاهده خواهید کرد.

 

در واقع، برای داشتن یک سئوی موفق، باید محتوایی ایجاد کنید که با نیازها و علایق مخاطبان شما مطابقت داشته باشد.

سپس راه هایی برای دریافت بک لینک به آن محتوا از سایت های دیگر پیدا کنید.

اگر می خواهید برندسازی را از طریق استفاده از سئو انجام دهید، می توانید کلمات کلیدی خاصی را انتخاب کنید و محتوایی ایجاد کنید که با هدف شما از تصویر برند شما در ذهن کاربران مطابقت داشته باشد.

به این ترتیب، حضور آنلاین کسب و کار شما نشان دهنده برند ایده آل شما است و به شما کمک می کند تا آن را مطابق با سلیقه مخاطب هدف خود ایجاد کنید.

2. افزایش ترافیک وب سایت

اگرچه هدف اصلی و کلی بهینه سازی سایت بهبود رتبه آن در صفحات نتایج جستجوی گوگل است، اما هدف دیگری پشت این هدف نهفته است.

در واقع تمام تلاش برای قرار گرفتن یک صفحه در نتایج برتر برای جذب ترافیک بیشتر و به عبارتی قرار گرفتن در بین مخاطبان کاربران است.

وقتی افراد کلمه کلیدی خاصی را در گوگل جستجو می کنند، صفحه وب سایت شما را در صفحه اول نتایج می بینند.

به احتمال زیاد روی آن کلیک کنید و به یک مشتری بالقوه تبدیل شوید.

با کمال تعجب، این عمل سئو همیشه جواب می دهد!

 

به عنوان مثال، فقط نگاهی به گزارش ترافیک ارگانیک زیر از مطالعه موردی Siege Media بیندازید.

در عرض یک سال ترافیک جذب شده به این سایت کاملا جدید از صفر به 100000 بازدیدکننده افزایش یافت (فقط با کمک روش های سئو).

در نتیجه، اگر می خواهید کاربران بیشتری را به وب سایت خود بیاورید، سئو بهترین راه برای رسیدن به این هدف است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۹:۴۵ ] [ ریحانه ]

 

افزایش فروش یک کسب و کار آنلاین چه به صورت آفلاین و چه آنلاین و یا به روش های دیگری که در سایت فروشگاهی پیشنهاد می شود، یکی از مهمترین تاثیرات سئو سایت خواهد بود. سئو با افزایش بازدیدکنندگان سایت و هدایت ترافیک به سایت ها یکی از دلایل این افزایش فروش خواهد بود. در نتیجه اکثر صاحبان وب سایت هایی که می خواهند در بازار رقابتی پیشتاز باشند از این ویژگی مهم استقبال می کنند و همیشه برای بهبود جایگاه و سئو سایت هزینه می کنند و یک برنامه بلند مدت دارند.

 

برای روشن شدن این موضوع در گوگل جستجو کنید، اگر لینک سایت شما در صفحه اول گوگل نیست به این معنی است که تعداد بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان سایت شما کم است. در حالی که بسیاری از سایت ها سعی دارند از هر ترفندی برای سئو و نزدیک شدن به صفحه اول جستجوی گوگل استفاده کنند.

 

و در نهایت سئو منجر به افزایش ورودی هر سایت می شود که نسبت به نوع کسب و کار آن سایت مزیت های مطلوبی را برای آن سایت به همراه خواهد داشت. تاثیر رفتار کاربر بر سئوی سایت

کاربران و عملکرد آنها در مشاهده یک سایت و بخش های مختلف آن در سئوی سایت موثر خواهد بود. گوگل که یکی از مهم ترین موتورهای جستجو و انتخاب تقریبا 97 درصد بازدیدکنندگان است، مدت زمان حضور کاربران در وب سایت را نقطه ای برای ارتقای جایگاه سایت می داند. هر چه محتوای سایت برای کاربران جذاب تر باشد، رتبه آن توسط گوگل بالاتر می رود.

 

محتوای سایت و به روز رسانی آن از دیگر عوامل مهم در بهینه سازی سئوی سایت است که موقعیت سایت را در بررسی مداوم و دوره ای سایت در بازه های زمانی مختلف بهینه می کند.

 

انواع سئو

انواع سئو را می توان به سه دسته زیر تقسیم کرد:

 

سئو کلاه سفید:

مجموعه ای از تاکتیک های تایید شده برای سئو که برای افزایش موقعیت سایت در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) استفاده می شود سئو کلاه سفید نامیده می شود.

 

سئو کلاه سیاه:

سئو کلاه سیاه مجموعه ای از فعالیت های خارج از قوانین موتورهای جستجو برای کسب رتبه بهتر است. این تکنیک ها برخلاف قوانین تایید شده است و می تواند منجر به جریمه سایت شود.

 

سئو کلاه خاکستری:

ترکیبی از تاکتیک های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه سئو کلاه خاکستری نامیده می شود. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد، زیرا چند قانون موتور جستجو را زیر پا می گذارد تا رتبه بهتری کسب کند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۹:۳۸ ] [ ریحانه ]

اهداف سئو

در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

 

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. به طور خلاصه هدف از سئو افزایش مخاطب است و این مخاطب می تواند در هر سایتی به طور متفاوت عمل کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد. بعد از اینکه سئوبرای بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی کار خود را شروع کرد، این فرآیند نیازمند دانش و زمان برای پیاده‌سازی روش‌های خود شد. زمان، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک صفحه است. بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سئو هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است.

 

جالب است بدانید که پنج نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد کلیک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند!

 

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

 

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

 

باعث ایجاد برند می شود.

 

باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

 

باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

اهداف سئو

 

در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

 

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. به طور خلاصه هدف از سئو افزایش مخاطب است و این مخاطب می تواند در هر سایتی به طور متفاوت عمل کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد. بعد از اینکه سئوبرای بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی کار خود را شروع کرد، این فرآیند نیازمند دانش و زمان برای پیاده‌سازی روش‌های خود شد. زمان، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک صفحه است. بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سئو هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است.

 

جالب است بدانید که پنج نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد کلیک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند!

 

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

 

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

 

باعث ایجاد برند می شود.

 

باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

 

باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

 

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

 

بهترین ابزار برای تبلیغات است.

 

 

 

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

 

بهترین ابزار برای تبلیغات است.

 

.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۷:۵۸ ] [ ریحانه ]

تاثیر رفتار کاربر بر سئو چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل به خصوص الگوریتم RankBrain سعی می کند رفتار کاربران را در هنگام جستجو تجزیه و تحلیل کند و نتایج را با توجه به رتبه بندی مشابه بهینه کند. زمانی که کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند، یک یا چند نتیجه را از پیشنهادات گوگل انتخاب می کند. گوگل توجه زیادی به انتخاب کاربران خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر سایتی در نتایج گوگل رتبه پایینی داشته باشد، اما کاربران زیادی روی آن کلیک کنند، گوگل جایگاه این سایت را بهبود می بخشد.

 

علاوه بر این، زمانی که کاربران در یک سایت صرف می کنند تا زمانی که دوباره در گوگل جستجو کنند اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود تا زمانی که دوباره همان عبارت یا عبارتی مشابه آن را در گوگل جستجو می کند Dwell Time نامیده می شود. 

 

 

 

 

 

اهمیت سئو چیست؟

 

اکثر کاربران اینترنت صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. بنابراین، سئوی مناسب کلید شما برای به دست آوردن ترافیک بیشتر است. علاوه بر این، موتورهای جستجو آنچه را که به دنبال آن هستند در اختیار کاربران قرار می دهند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان بیشتر به سایت شما اعتماد خواهند کرد و این نشان دهنده ارزش سئو و چرایی توجه به آن است.

 

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو بسیار مهم هستند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکنندگان زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدیدهایی که از روش های سئو به دست می آید نسبت به هر نوع تبلیغاتی برتری دارد و در دراز مدت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

 

چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟

 

گوگل موتور هوتاثیر رفتار کاربر بر سئو چیست؟

 

الگوریتم های جدید گوگل به خصوص الگوریتم RankBrain سعی می کند رفتار کاربران را در هنگام جستجو تجزیه و تحلیل کند و نتایج را با توجه به رتبه بندی مشابه بهینه کند. زمانی که کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند، یک یا چند نتیجه را از پیشنهادات گوگل انتخاب می کند. گوگل توجه زیادی به انتخاب کاربران خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر سایتی در نتایج گوگل رتبه پایینی داشته باشد، اما کاربران زیادی روی آن کلیک کنند، گوگل جایگاه این سایت را بهبود می بخشد.

 

علاوه بر این، زمانی که کاربران در یک سایت صرف می کنند تا زمانی که دوباره در گوگل جستجو کنند اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود تا زمانی که دوباره همان عبارت یا عبارتی مشابه آن را در گوگل جستجو می کند Dwell Time نامیده می شود. 

 

 

 

 

 

اهمیت سئو چیست؟

 

اکثر کاربران اینترنت صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. بنابراین، سئوی مناسب کلید شما برای به دست آوردن ترافیک بیشتر است. علاوه بر این، موتورهای جستجو آنچه را که به دنبال آن هستند در اختیار کاربران قرار می دهند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان بیشتر به سایت شما اعتماد خواهند کرد و این نشان دهنده ارزش سئو و چرایی توجه به آن است.

 

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو بسیار مهم هستند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکنندگان زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدیدهایی که از روش های سئو به دست می آید نسبت به هر نوع تبلیغاتی برتری دارد و در دراز مدت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

 

چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟

 

گوگل موتور هوشمندی است اما همچنان به کمک کاربران نیاز دارد، آن ها همواره در تلاش هستند تا نتایج بهتری را در اختیار کاربران اینترنت قرار دهند، با این حال محدودیت هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو را ایجاد می کند. سئوی اشتباه می تواند شما را از چشم کاربران پنهان کند و تمام زحمات شما را هدر دهد در نتیجه رقبای شما با محتوای ضعیف تری بازدید و محبوبیت بیشتری خواهند داشت.

 

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا خاصی برای درک محتوای صفحه دارند که اگر آنها را دنبال کنید شانس شما برای گرفتن موقعیت افزایش می یابد. ما به این فاکتورها به اصطلاح onpage seo می گوییم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این عوامل در سئو چیست.شمندی است اما همچنان به کمک کاربران نیاز دارد، آن ها همواره در تلاش هستند تا نتایج بهتری را در اختیار کاربران اینترنت قرار دهند، با این حال محدودیت هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو را ایجاد می کند. سئوی اشتباه می تواند شما را از چشم کاربران پنهان کند و تمام زحمات شما را هدر دهد در نتیجه رقبای شما با محتوای ضعیف تری بازدید و محبوبیت بیشتری خواهند داشت.

 

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا خاصی برای درک محتوای صفحه دارند که اگر آنها را دنبال کنید شانس شما برای گرفتن موقعیت افزایش می یابد. ما به این فاکتورها به اصطلاح onpage seo می گوییم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این عوامل در سئو چیست.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۹:۳۷ ] [ ریحانه ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب