سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

چگونه بک لینک طبیعی دریافت کنیم؟

به طور کلی می توان گفت که بک لینک طبیعی لینکی است که به طور طبیعی ایجاد شده و جایگاه شما را در نتایج موتورهای جستجو بهبود می بخشد.

 

روش های مختلفی برای دریافت یا ساخت بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن به معیارهایی مانند اعتبار دامنه، کیفیت محتوای ارائه شده، زمان ایجاد لینک، سن دامنه، تعداد لینک های خروجی بستگی دارد. ، آدرس IP سایت و غیره

 

1-گزارش آگهی

موثرترین راه برای ایجاد بک لینک طبیعی استفاده از رپورتاژ آگهی می باشد که با رعایت نکاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد علاوه بر گرفتن لینک طبیعی می تواند منجر به تبلیغ برند و محصول شما در وب سایت های مختلف شود و شما می تواند با خیال راحت از اعتبار بک لینک استفاده کند. از مواردی که به سایت خود داده شده استفاده کنید و در نتایج موتورهای جستجو بهبود پیدا کنید. (در صورتی که قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید می توانید از تعرفه ها و شرایط آن مطلع شوید)

 

محبوبیت: سعی کنید از سایت های محبوبی که رتبه الکسا خوبی دارند، رپورتاژ آگهی بخرید که علاوه بر اعتبار لینکی که به سایت شما می دهد، ورودی کاربران را نیز دریافت کنید که برای سایت شما بسیار مهم است.

 

ماندگاری لینک: اطمینان از ماندگاری لینک بسیار مهم است زیرا در صورت حذف لینک، اعتباری که به سایت شما داده شده از بین می رود.

 

تایم فریم: اگر قصد خرید چندین گزارش را دارید باید تایم فریم های مناسبی را انتخاب کنید و در مدت زمان کوتاهی چندین گزارش را خریداری نکنید که باعث لو رفتن لینک خریداری شده و در نتیجه اسپم شدن توسط گوگل می شود.

 

Domain Authority: دامنه اتوریتی سایتی که قصد خرید رپورتاژ تبلیغات را از آن دارید بررسی کنید. دارای اعتبار دامنه بالایی است و مورد اعتماد موتورهای جستجو است. با چند جستجو می توانید متوجه شوید کدام سایت است. قابل اعتمادتر است.

 

محتوای مناسب: استفاده از محتوای مناسب و منحصر به فرد در رپورتاژ آگهی بسیار موثر است و نتایج بهتری ایجاد می کند. اگر چندین گزارش خریداری می کنید، حتما توجه داشته باشید که محتوای آنها متفاوت است.

 

تعداد لینک ها: لینک های ایجاد شده در هر گزارش نباید بیشتر از 4-5 لینک باشد، زیرا هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد ارزش داده شده به هر لینک کاهش می یابد و موتورهای جستجو را به لینک ها مشکوک می کند. مهم است که چندین لینک به یک صفحه ندهید.

 

رتبه بالا در کلمات کلیدی هدف: سعی کنید رپورتاژ آگهی را از سایتی خریداری کنید که جایگاه خوبی در نتایج موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی مورد نظر شما دارد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۷:۲۱ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب