سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

بک لینک چیست؟

به بیان ساده، زمانی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، یک بک لینک ایجاد می شود. به بک لینک، لینک ورودی نیز گفته می شود، زیرا باعث می شود افراد وارد سایت ما شوند. لینک خارجی یا "لینک خارجی" عنوان دیگری از بک لینک است و دلیل این نامگذاری این است که کاربران به "خارج" وب سایتی که در آن حضور دارند هدایت می شوند.

 

تفاوت بین لینک داخلی و خارجی

لینک سازی داخلی و خارجی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مهمترین بخش سئو خارجی است. کیفیت لینک های داخلی و لینک های خارجی وب سایت شما می تواند مستقیماً بر میزان خوب یا ضعیف بودن صفحه شما در نتایج موتور جستجو تأثیر بگذارد.

 

پیوند داخلی به پیوندهایی اشاره دارد که کاربر را به صفحه دیگری در همان دامنه هدایت می کند. استفاده از پیوندهای داخلی محتوای مرتبط را در سراسر سایت شما به هم متصل می کند و کاربران را قادر می سازد صفحات وب سایت شما را بهتر مرور کنند.

 

مهمتر از همه، لینک سازی داخلی به ایجاد سلسله مراتب اطلاعات و گسترش قدرت رتبه بندی سایت کمک می کند. برای اینکه موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را بخزند، باید یک شبکه پیوندی منسجم داشته باشد تا عنکبوت های موتورهای جستجو بتوانند صفحات جداگانه ای را در وب سایت شما پیدا کرده و آنها را در پایگاه داده خود ذخیره کنند. بنابراین، لینک سازی داخلی پتانسیل رتبه بندی وب سایت شما را برای هر صفحه افزایش می دهد.

 

اما لینک سازی خارجی شامل لینک هایی است که از سایت ما به سایتی با دامنه دیگر یا بالعکس لینک شده اند. در ادامه در مورد بک لینک و نحوه استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.

 

تاثیر بک لینک در سئو سایت

همانطور که گفتیم وقتی یک وب سایت در بخشی از محتوای خود (به همراه لینک آن وب سایت) به وب سایت دیگری مراجعه می کند، به این عمل بک لینک می گویند. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند.

بک لینک یکی از مهمترین عناصر در اصول سئو است. وقتی یک وب سایت به صفحه ای در سایت ما لینک می دهد، در واقع به موتورهای جستجو می گوید: "این محتوا ارزشمند، معتبر و مفید است." گوگل و سایر موتورهای جستجوی بزرگ، بک لینک ها را یک "امتیاز مثبت" برای وب سایت ما می دانند. صفحاتی که بک لینک بیشتری دارند، رتبه ارگانیک بالاتری در موتورهای جستجو دارند.

 

کارشناسان سئو بر این باورند که بک لینک های با کیفیت بالا عوامل تعیین کننده ای برای سئو هستند که به شما در بهبود رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو کمک می کنند. علاوه بر این، بک لینک ها باید در سایت هایی با محتوای مرتبط باشند. و مهم این است که این سایت ها قابل اعتماد و پرطرفدار باشند و از رتبه و اعتبار دامنه بالایی برخوردار باشند. هرچه کیفیت بک لینک ها بالاتر باشد، رتبه وب سایت شما بالاتر می رود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۳:۲۱ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب