سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

لینک ها مدت زیادی است که نقش مهمی در سئو دارند و تا به امروز اهمیت ویژه خود را حفظ کرده اند. در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که چگونه لینک های ورودی، خروجی و داخلی می توانند به شما کمک کنند (یا به شما آسیب بزنند). در اولین روزهای سئو، رتبه بندی وب به شدت بر اساس استفاده از کلمات کلیدی در محتوای صفحه بود. بدون الگوریتم های جستجوی پیچیده، استفاده از کلمه کلیدی ساده ترین راه برای رتبه بندی صفحات بود.

 

منطق سئو نیز ساده بود: هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری در یک صفحه وب استفاده شود، احتمال اینکه صفحه با آن کلمه کلیدی مرتبط باشد بیشتر می شود. متأسفانه فعالان سئو در این زمان از این فرصت استفاده کردند و از کلمات کلیدی به طور غیر طبیعی برای رتبه بالاتر در گوگل استفاده کردند.

 

این روش در سئو امروزه به عنوان «پر کردن کلمات کلیدی - یا بمباران کلمات کلیدی» شناخته می شود. این باعث می شود سایت ها حتی در شرایطی که محتوای مفیدی برای ارائه ندارند بهتر دیده شوند. یک روش جدید برای جستجو و ارزیابی سایت ها این است که ببینید رتبه آنها چقدر است و به چه چیزی نیاز ندارند و تجزیه و تحلیلی فراتر از داشتن محتوا است.

برو با گوگل: Google + PageRank ادغام

گوگل در سال 1996 با همکاری دو بنیانگذار، لری پیج و سرگئی برین شروع به کار کرد. رتبه بندی اولین موتور جستجو بر اساس الگوریتم PageRank بود که به نام لری پیج که در حال مطالعه بازیابی اطلاعات در دانشگاه استنفورد بود، ایجاد و نامگذاری شد. استفاده از پیوند بین صفحات وب به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر گرفته شد.

 

گوگل در مورد آرشیو کردن صفحات با سئو می گوید:

 

PageRank با شمارش تعداد و کیفیت پیوندهای یک صفحه کار می کند تا تخمین دقیقی از مفید بودن یک وب سایت تعیین کند. فرض اصلی این است که وب سایت های مهم تر احتمالاً پیوندهای بیشتری از وب سایت های دیگر دریافت می کنند. به جای خواندن تمام جزئیات در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل و ارزیابی لینک ها توسط گوگل، بهتر است درک کنید که چرا الگوریتم در وهله اول به لینک ها توجه می کند.

 

انواع لینک های داخلی، ورودی و خروجی

لینک یا هایپرلینک یک متن قابل کلیک در یک صفحه وب است که کاربر را از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت می کند. پیوندها ممکن است به صورت برجسته به صورت متن، تصویر یا دکمه ظاهر شوند. ما می توانیم لینک ها را بر اساس مقصد سئوی آنها دسته بندی کنیم (این لینک می تواند کاربران را به صفحه دیگری در سایت یا وب سایت دیگری هدایت کند). پیوندهای داخلی بین صفحات یک وب سایت ارتباط ایجاد می کنند.

 

موتورهای جستجو این را با بررسی نام دامنه سایت تعیین می کنند. اگر صفحات به صفحات دیگری در همان دامنه پیوند داده شوند، پیوندها داخلی در نظر گرفته می شوند. اگر به دلایلی وب سایت شما بیش از یک دامنه داشته باشد، موتورهای جستجو به این نوع لینک به عنوان یک لینک خارجی در سئو نگاه می کنند.

 

لینک های ورودی لینک هایی هستند که از وب سایت های دیگر یا نام دامنه متفاوتی می آیند. لینک های خروجی آن لینک هایی هستند که به وب سایت هایی با دامنه های مختلف متصل می شوند.

بررسی لینک های ورودی: لینک های طبیعی از صفحات با کیفیت بالا برای سئوی بهتر

از بین سه نوع لینک در سئو، لینک های ورودی بیشترین سود را برای سئو دارند، اما به دست آوردن آنها نیز سخت ترین هستند. صفحات با کیفیت بالا مانند دوستان، قابل اعتماد و معتبر در موضوع خاصی هستند که برای مشاوره به آنها مراجعه می کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۹:۰۲ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب