سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

آیا گرفتن بک لینک سئو کلاه سفید است؟

سئو کلاه سفید به مجموعه ای از تکنیک های بهینه سازی سایت اطلاق می شود که با قوانین و مقررات موتورهای جستجو به ویژه گوگل مطابقت دارد. در سئو یا بهینه سازی کلاه سفید سعی می کنیم با حفظ شرایط و قوانین و تکنیک های تعریف شده توسط گوگل، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو ارتقا دهیم. دقیقا برعکس آنچه در سئو کلاه سیاه یا روش های سئو غیرقانونی اتفاق می افتد.

 

بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در هنگام امتیاز دهی به آن توجه می کند و شما باید به آن حساسیت ویژه ای داشته باشید. نوع لینک و محتوای لینک (چه مربوط به مقالات شما باشد یا نباشد) یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید و مهمتر از آن این است که باید کاری کنید که به طور طبیعی لینک ها را به دست آورید. سئو کلاه سفید در نظر گرفته شده است. . به این معنی است که سایت های دیگر برای شما لینک ایجاد می کنند زیرا شما را می شناسند. سایت های دیگر ممکن است شما را در نتیجه تبلیغاتی که برای سایت خود انجام داده اید شناسایی کنند.

 

بک لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می کنید می توانند در افزایش و کاهش اعتبار وب سایت شما نقش داشته باشند. افزایش و کاهش اعتبار بستگی به اعتبار سایتی دارد که به شما لینک می دهد.

 

رپورتاژ آگهی بهتر است یا بک لینک؟

همانطور که اشاره کردیم خود رپورتاژ آگهی نوعی بک لینک طبیعی و کلاه سفید محسوب می شود. و در مقابل بک لینک هایی که خریداری می شوند، احتمال اینکه آنها ویژگی های بک لینک های باکیفیت را داشته باشند کم است. پس پیشنهاد ما این است که از رپورتاژ آگهی که با فلش مشخص کرده اید استفاده کنید! شما بک لینک های با کیفیت دریافت خواهید کرد و برند خود را تبلیغ خواهید کرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۸:۵۱ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب