سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

تفاوت بین بک لینک های فالو و بدون فالو و اثرات آنها

به طور کلی لینک ها به دو دسته فالو (فالو) و نوفالو (نوفالو) تقسیم می شوند که تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

بک لینک ها به طور پیش فرض “follow” هستند، به این معنی که لینک دهنده اعتبار لینک و سایت ما را تایید می کند.

 

در لینک فالو هیچ ویژگی خاصی در کد دیده نمی شود و ظاهر لینک به حالت عادی خود باقی می ماند. لینک های فالو لینک هایی هستند که از نظر گوگل ارزشمند هستند و می توانند بر رتبه وب سایت تاثیر بگذارند و ما در سئو سایت به آن ها نیاز داریم!

 

از طرف دیگر، ما پیوندهای "nofollow" داریم که گوگل تقریبا هیچ ارزشی برای آنها قائل نیست. تفاوت لینک فالو و بدون فالو در ساختار آن است. یک لینک nofollow زمانی ایجاد می شود که کلمه rel=nofollow در ساختار پیوند گنجانده شود. یعنی با افزودن این عبارت به لینک فالو می توانید آن را به لینک بدون فالو تبدیل کنید. با این کار به موتورهای جستجو می گویید که هیچ تایید یا ردی روی لینک ندارید. به طور کلی در بسیاری از مواقع استفاده از لینک بدون فالو می تواند برای جلوگیری از جریمه گوگل موثر باشد.

 

پیوندهای رسانه های اجتماعی، نظرات وبلاگ و بک لینک های ویکی پدیا همگی nofollow هستند.

 

طبیعتاً از آنجایی که فقط پیوندهای فالو ارزش وب سایت منبع را به وب سایت پیوند داده شده منتقل می کنند، پس باید به دنبال بک لینک های فالو باشید تا سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید. در عین حال، داشتن تنها پیوندهای فالو می تواند برای موتورهای جستجو غیرطبیعی به نظر برسد. در واقع، لینک های nofollow نیز می توانند به طور غیر مستقیم بر رتبه شما تأثیر بگذارند!

 

تاثیر انکر تکست بر بک لینک و سئو

Anchor Text متن قابل مشاهده و قابل کلیک در یک هایپرلینک است. در مرورگرهای مدرن، اغلب آبی و زیر آن خط کشیده شده است. که این ویژگی ها قابل تغییر است.

 

برخی افراد انکر تکست را با نام متن پیوند یا عنوان پیوند می شناسند. کلمات موجود در متن یک لینک به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع فعالیت یک سایت را بهتر درک کنند و آن را در نتایج جستجو نشان دهند.

 

هنگامی که کاربران عبارت ذکر شده در متن لنگر را جستجو می کنند، پیوندهای موجود در متن به موتورهای جستجو می گویند. وب سایتی را که به آن پیوند داده شده است به عنوان بهترین صفحه برای جستجوی آن عبارت در نظر می گیرد.

 

هنگامی که چندین لینک برای یک صفحه از یک صفحه خاص دریافت می کنید، بهتر است فقط یکی از آنها را دنبال کنید که دارای انکر تکست هدفمندتری است و بقیه لینک ها آنفالو شوند.

 

پیشنهاد ما این است که تا حد امکان از عناوین کلی مانند «کلیک» یا «بیشتر بخوانید» در لینک های خود استفاده نکنید. و به جای آنها از کلمه کلیدی; "کلمه کلیدی همراه با متن دیگر"؛ "نام وب سایت" (متن حاوی نام تجاری)؛ "آدرس وب سایت"؛ استفاده از "نام تجاری" و ...

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۵:۴۱ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب