سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

برای بهینه سازی وب سایت و صفحات آن، ابتدا باید نحوه کار موتورهای جستجو را درک کنید. در واقع این موتورهای جستجو هستند که محتوای وب سایت شما را بررسی کرده و به مخاطبان مناسب نشان می دهند.

 

چندین عامل وجود دارد که موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل و تعیین ارتباط وب سایت با عبارت جستجوی کاربر استفاده می کنند. گوگل اغلب این عوامل را فاش نمی کند، اما متخصصان این حوزه به دنبال این عوامل هستند و از آنها برای بهینه سازی وب سایت ها استفاده می کنند. یک متخصص سئو باید از فاکتورهای مهم در رتبه بندی صفحات وب مطلع باشد و در زیر به برخی از مهم ترین عوامل در رتبه بندی وب سایت ها اشاره شده است:

 

سن دامنه، URL و اعتبار آن

پیوندها

بهینه سازی وب سایت در نسخه موبایل

محتوای بهینه و با کیفیت

سرعت بارگذاری صفحه (از جمله سرعت صفحه وب سایت در نسخه موبایل)

در دسترس بودن و امنیت سایت

تعامل کاربران در شبکه های اجتماعی هر وب سایت

سئو فنی

تجربه ی کاربر

رتبه وب سایت به این معنی است که وقتی کاربر کلمه ای را جستجو می کند وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار می گیرد و شما در همان صفحه اول و در بالای صفحه به آن دسترسی دارید. در واقع یک وب سایت در صورت رعایت فاکتورهای فوق و همچنین سئوی آن از به روزترین روش ها برای بهینه سازی سایت می تواند این رتبه را کسب کند. موتورهای جستجو به طور کلی هنگام رتبه بندی یک وب سایت سه مرحله را دنبال می کنند:

 

 

 

1- خزیدن

همه موتورهای جستجو دارای ربات هایی هستند که کارشان خزیدن یا اسکن وب سایت ها و صفحات است. خزیدن صفحات وب سایت، محتوای شما را در نتایج جستجو قرار می دهد.

 

2- نمایه سازی

در این مرحله وب سایت و صفحات آن به نتایج جستجو اضافه می شود. اگر وب سایت شما و صفحات مورد نظر شما در لیست نتایج موتور جستجو نباشد، شانس دیده شدن توسط کاربر را از دست خواهید داد.

 

3- رتبه بندی

وقتی چیزی را در گوگل تایپ می کنید، مرتبط ترین وب سایت ها در نتایج جستجو ظاهر می شوند. این نتایج بر اساس عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، زبان، تجربه کاربری و غیره است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۴:۴۹ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب