سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

گاهی اوقات سئو فقط به منظور ایجاد اطمینان برای موتورهای جستجو استفاده می شود، اما در واقع موتورهای جستجو به دنبال رتبه بندی وب سایت هایی هستند که برای کاربران مفید هستند و در نهایت برای انسان ها بهینه شده اند. یعنی اگر کاربر احساس بهتری در سایت شما داشته باشد و زمان بیشتری را صرف کند، امتیاز مثبتی برای شما در نظر گرفته می شود.

 

موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربران خود هستند. به عبارت دیگر، موتورهای جستجو به دنبال ارائه نتایجی در صفحات جستجو هستند که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، مرتبط ترین محتوا با آنچه جستجوگر به دنبال آن است باشد.

 

برای انجام این کار، موتورهای جستجو وب سایت های مختلف را بررسی و بررسی می کنند تا موضوع و کیفیت محتوای آنها را بهتر درک کنند. به طور کلی، سئو فرآیند بهینه سازی محتوای آنلاین شما است به طوری که موتورهای جستجو می خواهند آن محتوا را به عنوان بهترین نتیجه برای جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر شما نمایش دهند.

 

ما می توانیم عملیات سئو سایت را به سه روش مختلف انجام دهیم:

سئو کلاه سیاه یا عملیات جنایی

سئو کلاه خاکستری یا عملیات سالم با کمی توهین

سئو کلاه سفید که یک عملیات کاملا قانونی است

خب مشخص است که در روش کلاه سیاه انجام عملیات غیرقانونی است و شاید زودتر نتیجه به صفحه اول گوگل برسد و یا شاید توسط گوگل شناسایی و جریمه شوید اما به صورت خاکستری و سفید روش کلاهی، عملیات قانونی است، اما در روش خاکستری، گاهی اوقات تخلفات جزئی برای فریب گوگل انجام می شود که در روش کلاه سفید انجام نمی شود.

3 مرحله اصلی برای انجام عملیات سئو چیست؟

فرقی نمی کند با هر روشی که می خواهید سئو را انجام دهید، سفید، خاکستری یا سیاه، به هر حال این عملیات در 3 مرحله انجام می شود، ابتدا نیاز به رفع مشکلات فنی سایت، سپس مشکلات داخلی و در نهایت بهبود خارجی. یا عملیات خارج از سایت شروع می شود. البته این 3 مرحله نیز می تواند به صورت موازی پیش برود که انجام این کار به تخصص بیشتری نیاز دارد.

 

1. مرحله اول سئو فنی یا سئو فنی

 

2. مرحله دوم سئو داخلی یا On-Page SEO

 

3. مرحله سوم سئو خارجی یا سئو خارج از صفحه

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۳:۳۶ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب