سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

اولین اصل این است که محتوایی که تولید می کنیم باید بتواند نیازهای کاربر را برآورده کند. پس باید کلمات کلیدی را انتخاب کنیم که علاوه بر داشتن درصد جستجوی بالا، در زمینه کاری ما نیز مفید باشند.

 

تحقیق کلمات کلیدی: اگر می خواهیم از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنیم، بهتر است قبل از شروع نوشتن، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهیم. به این ترتیب می توانیم روی کلمات کلیدی که در حال حاضر حجم جستجوی مشخصی دارند تمرکز کنیم. به عبارت دیگر، در مورد موضوعات بنویسید یا کلمات کلیدی را پیدا کنید که کاربران در جستجوی اطلاعات در مورد آنها هستند.

 

بهینه سازی کلمات کلیدی: انتخاب کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، کاربردی و با کیفیت می تواند تاثیر مثبتی بر سئوی محتوای ما داشته باشد. با ابزارهای مختلف می توانیم نرخ جستجوی کلمات کلیدی را بدست آوریم. به عنوان مثال، با استفاده از ابزارهای کاربردی مانند Google Trends، CuredPlanner و CuredTools، کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا را بیابید و میزان جستجوی انجام شده روی این کلمات را در دوره های مختلف بدست آورید و بر اساس آن شروع به تولید محتوا کنید.

 

سازماندهی محتوا: محتوای سایت باید به صورت منطقی سازماندهی شود. این به کاربران سایت اجازه می دهد تا به راحتی به سایر مطالب سایت مرتبط با این مقاله دسترسی داشته باشند. بنابراین کاربران مدت زمان بیشتری در سایت می مانند و تاثیر بسزایی در رتبه سایت در گوگل دارد.

 

ارتقای محتوا: ما با به اشتراک گذاری محتوای سایت در شبکه های اجتماعی و ایجاد لینک (هم به صفحات داخلی سایت و هم به سایت های خارجی) به محتوای جدیدی که ایجاد می کنیم، دید سایت را افزایش می دهیم.

 

سئو، کلمات کلیدی مبتنی بر استانداردهای سئو برای تولید محتوا

استفاده از کلمه کلیدی در تگ عنوان، عنوان مقاله و توضیحات متا تاثیر مثبتی بر سئوی سایت دارد. از آنجایی که ربات های گوگل در ایندکس کردن محتوای سایت اهمیت زیادی به برچسب عنوان می دهند، بنابراین قرار دادن کلمه کلیدی در تگ عنوان برای سئوی سایت مهم است. اگر می خواهیم محتوای سئو در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد، باید از کلمه کلیدی در عنوان مقاله استفاده کنید. همچنین استفاده از زیر خط و اعداد در عنوان مقاله کمک زیادی به بهینه سازی محتوا و سئو می کند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۶:۲۸ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب