سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

یکی از وظایف اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو یا اپلیکیشن سئو این است که سایت شما به اندازه کافی مناسب باشد که هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو قابل درک باشد. علیرغم این واقعیت که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال پیشرفت و توسعه هستند، آنها هنوز نمی توانند سایت ها را به روشی که مردم می دانند درک کنند. استفاده از سئو به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای سایت ها را درک کنند و تعیین کنند که آیا آنها برای کاربران مفید هستند یا خیر. مخالفان سئو می توانند سعی کنند شما را از بهینه سازی این سایت منصرف کنند.

 

هر کسی که حداقل کمی فکر می کند باید درک کند که بهتر است سیستمی ایجاد شود که بتواند به طور مستقل معماری های پیچیده را طی کند و از سئو استفاده کند و تعداد نامحدودی از کدها و سایت های پیچیده را بررسی کند. پیدا کردن موارد مرتبط این بسیار ساده تر از جستجوی صفحاتی است که گفته می شود توسط متخصصان بدون مجوز "بهینه سازی شده" شده اند.

 

تصور کنید عکسی از سگ خود را در اینترنت منتشر کرده اید. شخصی می تواند آن را به عنوان "سگ سیاه و سفید و متوسطی که شبیه لابرادور در حال بازی در پارک است" توصیف کند تا حداقل نیمی از اطلاعات را بدست آورد. پس چگونه می توانند آنچه در عکس دیده می شود را توضیح دهند؟ اینجاست که سئو به کمک ما می آید و به موتورهای جستجو برای درک محتوا کمک می کند.

برای ایجاد محتوای قابل درک برای موتورهای جستجو، باید بدانید که موتورهای جستجو چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند.

 

موتورهای جستجوگر سئو چه کاری انجام می دهند؟

همانطور که در ابتدای این راهنما ذکر شد، موتورهای جستجوی اصلی بر اساس همان اصل کار می کنند. ربات‌ها سایت‌ها را جستجو می‌کنند، پیوندها را دنبال می‌کنند و محتوا را در پایگاه‌های داده بزرگ فهرست می‌کنند. آنها این کار را به لطف فناوری های هوش مصنوعی انجام می دهند که به طرز شگفت انگیزی توانایی دارند.

 

اما مهم نیست که موتورهای جستجو و سئو چقدر هوشمند هستند. محدودیت های متعددی در عملکرد آنها وجود دارد که منجر به مشکلاتی در هنگام فهرست بندی و رتبه بندی صفحات می شود.

مزایای سئو

در زیر به معایب اصلی موتورهای جستجو اشاره شده است:

 

 مشکلاتی که هنگام مرور صفحات رخ می دهد.

موتورهای جستجو نمی دانند چگونه فرم های آنلاین (مانند ورود و رمز عبور) را پر کنند، بنابراین همیشه نمی توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

وب‌سایت‌های CMS اغلب نسخه‌های صفحه‌ای تکراری ایجاد می‌کنند که برای موتورهای جستجوگر به دنبال محتوای منحصربه‌فرد مشکلی جدی است.

اشتباه در دستورالعمل ربات های جستجوگر و کاربرد سئو، یعنی در فایل robots.txt، می تواند سایت را برای موتورهای جستجو غیر قابل دسترس کند.

فقدان ساختار سایت مرجع می تواند منجر به این واقعیت شود که موتورهای جستجو قادر به ایندکس کردن تمام صفحات سایت نیستند یا آنها را برای نمایش در صفحه نتایج مهم نمی دانند.

اگرچه موتورهای جستجو فرمت‌هایی غیر از متن HTML را یاد می‌گیرند، اما باز هم تشخیص محتویات فایل‌های رسانه‌ای از جمله تصاویر، عکس‌ها، ویدئو و صدا دشوار است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۴:۴۲ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب