سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

از کلمه کلیدی مورد نظر خود در 100 کلمه اول تولید محتوا استفاده کنید.

این عمل یکی از تاکتیک های قدیمی سئو داخلی است که همچنان تاثیر زیادی در بهینه سازی خواهد داشت.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بار در 100-150 کلمه اول مقاله خود از کلمه کلیدی اصلی خود استفاده کنید.

در واقع گوگل به بخش هایی که در ابتدای صفحه سایت شما نمایش داده می شوند اهمیت بیشتری می دهد.

منطقی هم هست!

تصور کنید به تازگی مقاله ای در مورد رژیم غذایی منتشر کرده اید.

اگر مقاله شما واقعاً در مورد رژیم غذایی است، آیا استفاده از عبارت رژیم غذایی بعد از 500 کلمه منطقی است؟

 

البته که نه!

 

به همین دلیل است که برای بهبود سئوی صفحه باید کلمه کلیدی خود را در 100 کلمه اول قرار دهید.

 

از تگ H1 در عناوین خود استفاده کنید

گوگل اعلام کرده است که استفاده از تگ H1 به گوگل کمک می کند تا ساختار صفحات را درک کند.

البته اکثر سیستم های مدیریت محتوا (مانند وردپرس) به طور خودکار تگ H1 را به عنوان پست وبلاگ شما اضافه می کنند.

اما همیشه اینطور نیست و گاهی لازم است کلمه کلیدی را خودتان داخل تگ عنوان H1 قرار دهید.

البته فراموش نکنید که بخش های مختلف مطالب خود را با زیرعنوان های H2 و H3 جدا کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی

چگالی کلمه کلیدی میزان استفاده شما از آن کلمه در محتوای خود است.

تصور کنید صفحه ای دارید که محتوای آن در مورد یک کلمه کلیدی خاص است، اما آن کلمه را فقط یک بار در صفحه می نویسید.

موتورهای جستجو چقدر می توانند هنگام بررسی سئوی داخلی اطمینان داشته باشند که صفحه مربوط به آن کلمه کلیدی است؟

حال اگر کلمه کلیدی 6 بار در این صفحه ذکر شود، گوگل می تواند نسبت به موضوع آن صفحه اطمینان بیشتری داشته باشد.

بنابراین تراکم مناسبی را در نظر بگیرید و طبیعتا از کلمات کلیدی خود نسبت به حجم محتوا استفاده کنید.

 

از لینک سازی مناسب استفاده کنید

لینک دادن صحیح به صفحات مرتبط باعث می شود موتورهای جستجوی گوگل موضوعات صفحه شما را بهتر درک کنند.

همچنین به خزنده های گوگل نشان می دهد که صفحه شما مرکز اطلاعات با کیفیت است.

ساختار URL بهینه شده

بله، ساختار URL صفحات وب سایت یکی دیگر از نکات مهم در سئو ON-PAGE است.

URL ها را کوتاه کنید و ساختار را طوری تنظیم کنید که کلمه کلیدی نیز در این URL قرار گیرد.

البته این بدان معنا نیست که آدرس صفحات شما فقط از یک کلمه تشکیل شده است، بلکه سعی کنید کلمه کلیدی را در آن قرار دهید.

 

توضیحات متا منحصر به فرد و ارزشمند

گوگل اخیرا توصیه کرده است که برای بهینه سازی بیشتر صفحات وب سایت خود توضیحات متا بنویسید.

دلیل آن این است که توضیحات متا خوب می تواند نتایج CTR ارگانیک شما را افزایش دهد.

همچنین بهتر است یک بار کلمه کلیدی مورد نظر خود را در این متا توضیحات قرار دهید.

صفحات دارای توضیحات متا در مقایسه با صفحاتی که توضیحات متا از دست رفته اند تقریبا 6% بیشتر احتمال دارد که کلیک دریافت کنند.

 

نوشتن محتوای سئو

اکنون زمان انتشار محتوایی است که ارزش رتبه 1 در گوگل را داشته باشد تا در برابر میلیون ها پستی که روزانه منتشر می شود ارزشمند باشد.

این فرآیند بسیار فراتر از استفاده از کلمات کلیدی است و در تولید محتوا باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

منحصر بفرد

فوق العاده ارزشمند

برای کاربران جستجو بهینه شده است

وقتی می‌گویم «بی‌نظیر»، ما فقط در مورد محتوای تکراری صحبت نمی‌کنیم، بلکه محتوایی است که چیز جدیدی ارائه می‌کند.

از طرف دیگر، برای اینکه محتوای شما برجسته و مورد توجه قرار گیرد، باید بسیار ارزشمند باشد.

اضافه کردن جزئیاتی مانند تصاویر، نوشتن محتوای به روز، داشتن نویسندگان خبره مواردی هستند که به ارزش محتوا و رتبه سئو داخلی کمک می کنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۸:۱۹ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب