سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

سئوی فنی چیست؟

سئوی فنی به معنای بهبود جنبه های فنی و فنی یک وب سایت به منظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است. عناصر فنی سئو این است که محتوای یک وب سایت تا حد امکان قابل درک برای موتور جستجو باشد و همچنین فرآیند بررسی آن سریع و آسان شود. به عبارت دیگر، با استفاده از سئوی فنی به موتورهای جستجو کمک می‌کنید تا وب‌سایت شما را راحت‌تر پیدا و تجزیه و تحلیل کنند. علت نامگذاری سئوی فنی یا سئوی فنی این است که اصولا این نوع سئو ربطی به محتوای وب سایت شما ندارد و هدف اصلی آن بهینه سازی زیرساخت وب سایت شما می باشد.

 

 

 

سئو داخلی یا On-Page SEO چیست؟

On Page Seo فرآیند بهینه سازی محتوای صفحات وب برای موتورهای جستجو و کاربران است. زیرا بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو در این روش بهینه سازی به بهینه سازی صفحات برای کاربران بستگی دارد. فرآیند سئوی داخلی یا On Page Seo علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت، شامل مواردی مانند بهینه سازی عنوان، برچسب ها و تصاویر می شود. با سئو داخلی، وب سایت خود را برای کاربران مفیدتر و ارزشمندتر می کنید. هرچه وب سایت شما برای کاربران کارآمدتر و مفیدتر باشد، ترافیک و بازدید بیشتری دریافت خواهید کرد. و این به معنای بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو است.

 

 

 

سئو خارج از صفحه چیست؟

Off Page Seo به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که خارج از وب سایت با هدف ارتقای رتبه صفحات در موتورهای جستجو انجام می شود. سایتی با بک لینک های با ارزش تر معمولا رتبه بهتری نسبت به وب سایت های مشابه با بک لینک های کمتر خواهد داشت. موتورهای جستجو بک لینک ها را نشانه ای از محتوای باکیفیت می دانند که می توان به آنها ارجاع داد و استناد کرد. اما خیلی ها Off Page Seo را همان لینک بیلدینگ می دانند در حالی که اینطور نیست و لینک بیلدینگ تنها بخش بزرگی از این روش بهینه سازی است. به عنوان مثال، مواردی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و برندسازی نیز سئو خارجی محسوب می شوند و بسیار مهم هستند. به عبارت دیگر Off Page Seo تمام کارهایی است که خارج از یک وب سایت انجام می شود تا موتورهای جستجو آن وب سایت را قابل اعتماد و معتبر بدانند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۵:۳۲ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب