سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

وقتی صحبت از بهبود سئوی داخلی می شود، بسیاری از افراد ناخواسته به سوالاتی مانند موارد زیر فکر می کنند:

 

چگونه کلمات کلیدی مختلف را در تگ ها و قسمت های مختلف وب سایت قرار دهیم؟

چگونه از متا تگ ها به نفع وب سایت خود استفاده کنیم؟

استفاده مکرر از کلمات کلیدی در عنوان، آدرس، توضیحات و تگ های H چگونه به سئو سایت کمک می کند؟

اما این سوالات گاهی ربطی به سئوی داخلی ندارند یا تنها بخشی از همه چیزهایی هستند که باید در مورد سئو داخلی بدانید. به جای این سوالات، موضوع را کمی عمیق تر مطرح کنیم.

 

ما می گوییم برای اینکه ساختار خوبی برای سایت خود داشته باشید، بهتر است به جای صرف وقت و هزینه برای سئوی خارجی، نگاهی به داخل سایت خود بیندازید. چرا؟

 

زیرا در نهایت هدف شما از یک سایت (در اکثر موارد) تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. وقتی موقعیت خوبی در صفحه نتایج دارید، به این معنی است که بخش کوچکی از این تبدیل را با موفقیت انجام داده اید. اما قسمت اصلی تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در داخل سایت شما انجام می شود. بنابراین اگر نتوانید در داخل سایت تجربه خوبی برای کاربر ارائه دهید، تلاش هایی که برای سئو خارجی انجام داده اید بی نتیجه خواهد بود.

 

چک لیستی که در این مقاله از هفت اقدام اساسی در سئو داخلی تهیه کرده ایم به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و اقدامات جانبی اشتباه راه سئو کلاه سفید و حضور در بازار رقابتی سئو را طی کنید.

1- عنوانی توصیفی، قابل جستجو و غنی از کلمات کلیدی برای صفحات خود انتخاب کنید

قبل از اینکه در مورد عنوان صحبت کنیم، بهتر است کمی در مورد تگ عنوان و تگ H بدانیم. هر محتوایی که در صفحه نتایج جستجو و صفحه وب سایت شما تولید می شود می تواند دو عنوان متفاوت داشته باشد. عنوان نمایش داده شده در صفحه نتایج موتور جستجو عنوان نامیده می شود. اما عنوانی که کاربر برای محتوای شما در صفحه ای از وب سایت شما می بیند، تگ عنوان یا H1 است.

 

H1 می تواند با عنوان متفاوت باشد و در زمینه محتوای شما به عنوان H1 شناخته می شود. سایر تگ های H یعنی H2 تا H6 نیز برای تعیین سلسله مراتب زیرعنوان های محتوای شما استفاده می شود.

 

اگرچه عنوان صفحه و تگ H1 را می توان متفاوت انتخاب کرد، اما با توجه به مطالبی که در مطالب بیان کردیم، توصیه می شود که این دو یکسان یا با مفهومی بسیار نزدیک به یکدیگر انتخاب شوند. با این کار کاربر پس از کلیک بر روی آدرس شما در نتایج، با عنوانی متفاوت از آنچه در گوگل دیده است اشتباه گرفته نخواهد شد.

عنوان محتوای شما درست مانند یک تابلوی بزرگ روی درب فروشگاه شما ثبت می شود و جذابیت آن تاثیر مستقیمی در جذب مشتری شما خواهد داشت. اما چه عنوانی برای جستجوگران گوگل جذاب است و به سئوی سایت کمک می کند؟

 

هنگام انتخاب عنوان باید به چند نکته مهم توجه کنید:

 

عنوان انتخاب شده باید به اندازه کافی توصیف کننده موضوع محتوای شما باشد

عنوان باید حاوی کلمات کلیدی باشد

تکرار بیش از حد کلمه کلیدی در عنوان اشتباه است

اولین چیزی که کاربران از شما در موتورهای جستجو می بینند عنوان وب سایت شما است، سعی کنید این عنوان را رقابتی و متقاعد کننده کنید تا کاربران بیشتری روی آن کلیک کنند.

2- توضیحات متا فرصت کوتاهی برای جلب توجه و کلیک کاربر است

مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که متن کوتاه متا توضیحات فقط برای نمایش به کاربران در موتورهای جستجو استفاده می شود و تاثیری در رتبه وب سایت شما ندارد. شاید بهتر باشد به این متن کوتاه به عنوان یک تبلیغ برای آن صفحه از وب سایت خود نگاه کنید.

توضیحات متا باید توصیف کند که کاربران در آن صفحه از وب سایت شما چه خواهند دید. کاربرانی که وب‌سایت‌ها و لینک‌های مختلفی را در صفحه نتایج گوگل مشاهده می‌کنند، باید با خواندن همان دو خط توضیحات متا وب‌سایت شما، تشویق شوند که روی پیوند شما کلیک کنند. توجه داشته باشید که ویترین شما فضای زیادی برای نمایش این تبلیغات متنی ندارد و باید از این فضای کم نهایت استفاده را ببرید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۶:۳۲ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب