سئو برتر
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

افزایش فروش یک کسب و کار آنلاین چه به صورت آفلاین و چه آنلاین و یا به روش های دیگری که در سایت فروشگاهی پیشنهاد می شود، یکی از مهمترین تاثیرات سئو سایت خواهد بود. سئو با افزایش بازدیدکنندگان سایت و هدایت ترافیک به سایت ها یکی از دلایل این افزایش فروش خواهد بود. در نتیجه اکثر صاحبان وب سایت هایی که می خواهند در بازار رقابتی پیشتاز باشند از این ویژگی مهم استقبال می کنند و همیشه برای بهبود جایگاه و سئو سایت هزینه می کنند و یک برنامه بلند مدت دارند.

 

برای روشن شدن این موضوع در گوگل جستجو کنید، اگر لینک سایت شما در صفحه اول گوگل نیست به این معنی است که تعداد بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان سایت شما کم است. در حالی که بسیاری از سایت ها سعی دارند از هر ترفندی برای سئو و نزدیک شدن به صفحه اول جستجوی گوگل استفاده کنند.

 

و در نهایت سئو منجر به افزایش ورودی هر سایت می شود که نسبت به نوع کسب و کار آن سایت مزیت های مطلوبی را برای آن سایت به همراه خواهد داشت. تاثیر رفتار کاربر بر سئوی سایت

کاربران و عملکرد آنها در مشاهده یک سایت و بخش های مختلف آن در سئوی سایت موثر خواهد بود. گوگل که یکی از مهم ترین موتورهای جستجو و انتخاب تقریبا 97 درصد بازدیدکنندگان است، مدت زمان حضور کاربران در وب سایت را نقطه ای برای ارتقای جایگاه سایت می داند. هر چه محتوای سایت برای کاربران جذاب تر باشد، رتبه آن توسط گوگل بالاتر می رود.

 

محتوای سایت و به روز رسانی آن از دیگر عوامل مهم در بهینه سازی سئوی سایت است که موقعیت سایت را در بررسی مداوم و دوره ای سایت در بازه های زمانی مختلف بهینه می کند.

 

انواع سئو

انواع سئو را می توان به سه دسته زیر تقسیم کرد:

 

سئو کلاه سفید:

مجموعه ای از تاکتیک های تایید شده برای سئو که برای افزایش موقعیت سایت در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) استفاده می شود سئو کلاه سفید نامیده می شود.

 

سئو کلاه سیاه:

سئو کلاه سیاه مجموعه ای از فعالیت های خارج از قوانین موتورهای جستجو برای کسب رتبه بهتر است. این تکنیک ها برخلاف قوانین تایید شده است و می تواند منجر به جریمه سایت شود.

 

سئو کلاه خاکستری:

ترکیبی از تاکتیک های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه سئو کلاه خاکستری نامیده می شود. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد، زیرا چند قانون موتور جستجو را زیر پا می گذارد تا رتبه بهتری کسب کند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۹:۳۸ ] [ ریحانه ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب